Juontaja

TV-Pelin Juontaja sekoaa 2015Toimittaja ja juontaja Katja Ståhl muistelee Apu-lehden Kavioliitto-blogissaan edesmennyttä ratsastaja Minna Kemppaista.

Autovalio Isä ja poika pyörittävät automyyntiä Tampereella.Todellisia jobbareita, joiden lupauksiin ei todellakaan voi luottaa! Olkaa ihmiset varovaisia jos erehdytte kyseisen liikkeen kanssa asioimaan.Pyytäkää kaikki sovitut asiat kirjallisena, koska myöhemmin nämä kiistävät kaikki suullisesti sovitut asiat. Kauppalehden yritystietopalvelusta löydät yrityksen TAMPEREEN AUTOVALIO taloustiedot, perustiedot, liikevaihdon ja rekisteritiedot. Klikkaa ja tutustu! Isot Tissit Isot Tissit, Iso Perse, Suuret
Turku Kauppahalli Autovalio Isä ja poika pyörittävät automyyntiä Tampereella.Todellisia jobbareita, joiden lupauksiin ei todellakaan voi luottaa! Olkaa ihmiset varovaisia jos erehdytte kyseisen liikkeen kanssa asioimaan.Pyytäkää kaikki sovitut asiat kirjallisena, koska myöhemmin nämä kiistävät kaikki suullisesti sovitut asiat. Kauppalehden yritystietopalvelusta löydät yrityksen TAMPEREEN AUTOVALIO taloustiedot, perustiedot, liikevaihdon ja rekisteritiedot. Klikkaa ja tutustu! Isot Tissit Isot Tissit, Iso Perse,