Lansi Savo

Suoraan kysymykseen suora vastaus. Länsi-Savo on sitoutumaton ja puolueeton lehti. Perinteisesti nuo termit kattavat ainoastaan jonkin poliittisen puolueen tai esim ammattiliiton äänenkannattajana olemista.

Kiinassa on hyväksytty kiistanalainen Hongkongin turvallisuuslaki, kertovat useat paikalliset mediat. Medioiden tietojen.

Kun ulkona on hellettä, saattaa myös oman kodin sisälämpötila nousta ikävän korkealle, talosta ja asunnosta riippuen.

Kieto keto diet 10 vrk sää lieto foreca Aktivisti Mies tekeytyi postinkantajaksi ja tappoi entisen naapurinsa tämän kotiovelle Massachusettsin osavaltiossa Yhdysvalloissa, Turvapaikka-aktivisti Elin Erssonin tuomio on vahvistettu hovioikeudessa. Ersson yritti estää afgaanin karkotuksen Ruotsista kesällä 2018 kieltäytymällä istumasta lentokoneessa. Heinäkuun 2018 lopussa turvapaikka-aktivisti Elin Erssonille kerrottiin, että nuori mies karkotetaan Afganistaniin. Ersson hankki lentolipun ja astui

Tilaa Meks-uutiskirje. Pysy ajan tasalla mediamarkkinoinnin ja myynnin ajankohtaisista asioista. Saat uutiset sähköpostiisi 1-2 kertaa kuukaudessa.

Tutustu kesäetuihimme – katso lisää! >> Monipuolinen ja asiantunteva paikallinen media- ja sisältö-kumppani Autamme menestymään uskottavan median, puhuttelevien sisältöjensekä toimivaksi suunnitellun ja toteutetun markkinoinnin avulla.Kanssamme tavoitat niin suuret yleisöt kuin yr

Tekijänoikeudet © Kaakon Viestintä Oy Teollisuuskatu 2-6, PL 6 Mikkeli, 50101 Mikkeli Puh. (05) 210011 Vastaava päätoimittaja.

Koronahysterian helpottaessa pyöräily on suosionsa huipulla. Kuntoilumuotonahan maantiepyöräily ja nyt myös maastopyöräily.

Tämä on esimerkkisivu. Se eroaa artikkelista, sillä se pysyy omalla paikallaan ja näkyy sivustosi navigaatiossa (useimmissa teemoissa). Monet tekevät ensimmäisenä Tietoja-sivun, joka esittelee heidät sivuston vierailijoille. Siihen voi kirjoittaa esimerkiksi jotain tämänkaltaista sisältöä: Tervehdys! Päivätyökseni teen pyörälähetin hommia ja iltaisin toimin.

Länsi-Savo kertoo verkkosivuillaan, että nuori mies menetti henkilöautonsa hallinnan perjantai-iltana mikkeliläisen kauppakeskus Graanin kattoparkissa.

Erottamisen syynä oli Turtiaisen Twitterissä jakama kuva, jossa yhdysvaltalainen George Floyd on painettu maahan poliisin.

JavaScript tulee olla käytössä pystyäksesi näkemään sivun sisällön. Ole hyvä ja tarkista selaimesi asetuksista että JavaScript on käytössä. Osa sunnuntaina karanneista naudoista saatiin maanantaina kiinni, mutta vain hetkeksi aikaa, kertoo Länsi-Savo. Yksitoista nautaa karkasi.

Miun Saimaa on uudenlainen sisältökokonaisuus Itä-Savossa. Miun Saimaa kertoo järven tarinaa ja antaa sille kasvot. Aihepiirin jutut löydät tältä sivulta.

Aktivisti Mies tekeytyi postinkantajaksi ja tappoi entisen naapurinsa tämän kotiovelle Massachusettsin osavaltiossa Yhdysvalloissa, Turvapaikka-aktivisti Elin Erssonin tuomio on vahvistettu hovioikeudessa. Ersson yritti estää afgaanin karkotuksen Ruotsista kesällä 2018 kieltäytymällä istumasta lentokoneessa. Heinäkuun 2018 lopussa turvapaikka-aktivisti Elin Erssonille kerrottiin, että nuori mies karkotetaan Afganistaniin. Ersson hankki lentolipun ja astui koneeseen estääkseen karkotuksen. Karkotettava. Nyt kun matkustusrajoitukset hellittävät,

Perussuomalaisten juvalainen kansanedustaja Ano Turtiainen pilkkasi poliisiväkivallan seurauksena kuollutta yhdysvaltalaismiestä pikaviestipalvelu Twitterissä, uutisoi länsi-Savo. Lehtitietojen mukaan Turtiainen julkaisi keskiviikkona Twitterissä kuvan, jossa poliisi Derek Chauvin painoi jalallaan

4,231 Followers, 346 Following, 896 Posts – See Instagram photos and videos from Länsi-Savo (@lansisavo)

Ikea Saareke Mbappe Brittilähteet rummuttavat ja ranskalaismedia säestää: Liverpool virittelee siirtomarkkinoilla todellista pommia. Sun-lehden. For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the instructions how to enable JavaScript in your web browser. Paras Itkuhälytin Paras itkuhälytin sinulle, jos: mielestäsi vähemmän on enemmän tai haluat mieluummin kuunnella kuin katsella vauvan huoneen tapahtumia.

Kaakon Viestintä Oy. Mediatalo Keskisuomalaiseen kuuluva Kaakon Viestintä Oy on kaakkoissuomalainen mediayhtiö, jolla on maakunta- ja ilmaisjakelulehtiä, useita verkkopalveluita sekä sanomalehtipaino.

Katri Kulmuni sanoo, ettei sote-esitys ole vieläkään.

– Aiemmin maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä (kesk) on tehnyt aluejaosta hallituskysymyksen. Keskustan puheenjohtaja Katri.