Matti Ja Teppo Konsertti

Petri Neittaanmäki Vaalikampanjan loppusuora on käsillä. Eri mielipidetutkimukset lupaavat vaalivoittoa punavihreille voimille ja perussuomalaisille. Punavihreät voimat ovat torjuneet yhteistyön perussuomalaisten kanssa, joten vaalituloksen toteutuessa uuden hallituksen muodostamisesta tulisi vaikea prosessi. Vihervasemmistoenemmistöinen hallitus ajaisi yritystoiminnan ja teollisuuden Suomessa ahdinkoon. Sää Liperi www.tiesää.fi | Pohjois-Karjala | Tohmajärvi – Ilomantsi Joensuu Juuka Kitee Kontiolahti Lieksa Liperi Nurmes Outokumpu Polvijärvi Rääkkyl.
Luc Robitaille Petri Neittaanmäki Vaalikampanjan loppusuora on käsillä. Eri mielipidetutkimukset lupaavat vaalivoittoa punavihreille voimille ja perussuomalaisille. Punavihreät voimat ovat torjuneet yhteistyön perussuomalaisten kanssa, joten vaalituloksen toteutuessa uuden hallituksen muodostamisesta tulisi vaikea prosessi. Vihervasemmistoenemmistöinen hallitus ajaisi yritystoiminnan ja teollisuuden Suomessa ahdinkoon. Sää Liperi www.tiesää.fi | Pohjois-Karjala | Tohmajärvi – Ilomantsi Joensuu Juuka Kitee Kontiolahti Lieksa Liperi Nurmes Outokumpu

Matti ja Teppo: Sikermä* + Elämä jatkuu + Pöytä täyteen (Savonlinna 2016) Live

matti ja teppo konserttikiertue 2019

matin ja tepon keikkakalenteri