Miitti

AllRightin miitti 11.8Telia Companys Års- och hållbarhetsredovisning 2019 finns.

– Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på.

mitt i haninge

mitt i botkyrka

Skepsis Ry Kuntavaalit 2020 Tulos Eduskuntavaalit käytiin 14.4.2019. SDP on nyt Suomen suurin puolue, Varsinais-Suomen 3. suurin ja Turun 2. suurin puolue. Kiitos tuestanne! Ehdokkaamme Varsinais-Suomessa täällä SDP:n vaalitavoitteet täällä Kivijärven Kalaveikkojen avoin pilkkikilpailu keräsi 15. helmikuuta Kukaslahteen 57 pilkkijää. Tulokset: Miehet yleinen: 1) Jari Malinen 6 339 grammaa, 2) Markus Lyömiö 6 242, 3) Juha Pohjonen

mitt i huddinge