Uef Kauppatieteet

Yliopistolla tapahtuu koko ajan! Oletko opiskellut tai työskennellyt Kuopion, Joensuun tai Itä-Suomen yliopistossa? Haluatko pitää yhteyttä entiseen opinahjoosi ja vaikuttaa sen toimintaan?

Aleksi Valavuori Aleksi Valavuori. October 20 at 3:13 AM · Huomenna tulee mielenkiintoinen ohjelma, vihdoin. Suomalaishistorian ylivoimaisesti suurin korruptiovyyhti, joka on monilta osin täysin laiton, rahaa jaetaan sitä suojeleville ja korruptiotoiminnasta eläville. Lokakuussa 2016 Espoo Unitedin manageri Aleksi Valavuori lähetti viestintäpalvelu Twitteriin kaksi viestiä, josta koko Suomi puhui seuraavat kaksi viikkoa. Homovastaiset viestit johtivat lopulta Valavuoren potkuihin.

Kauppatieteet — Jyväskylän yliopiston avoin yliopisto – Kauppatieteet, viestintä ja media & aikuiskasvatustiede avoimessa yliopistossa. Yh­teys­hen­ki­löt Kysy ilmoittautumisesta, opintomaksuista ja -oikeudesta.

Tässä oppaassa näkyvät kaikkiin kauppatieteiden tutkintorakenteisiin kuuluvat opintojaksot. Voit katsoa omaan tutkintorakenteeseen kuuluvat opintojaksot välilehdeltä "Tutkintorakenteet" ja klikkaamalla tutkintorakennelinkkiä.

Kauppatieteet, kauppatieteiden kandidaatti ja maisteri (3 v + 2 v) henkilöstöjohtaminen innovaatio innovaatiojohtaminen johdon laskentatoimi johtaminen laskentatoimi liiketaloustiede markkinointi myynnin johtaminen rahoittajien laskentatoimi rahoitus.

Maisteriopinnot ovat ylempään eli maisterin tutkintoon johtavia opintoja. Maisterin tutkinnon laajuus on 120 opintopistettä (op) ja kesto kaksi vuotta.

Kandidaattivaiheen opinnot sisältävät kaikille yhteisiä opintoja, kuten perusasiat markkinoinnista, laskentatoimesta, rahoituksesta ja yritysoikeudesta. Lisäksi kaikki opiskelevat kieliä, talousmatematiikkaa sekä tutkimusmenetelmäopintoja. Joensuussa johtamisen ja markkinoinnin opinnoissa tutustutaan johtamisen ja markkinoinnin kannalta keskeisiin aiheisiin: markkinoinnin.

Islam äkkilähdöt Vaasa Olkipukki gävlen olkipukki gävlen pukki ruotsin olkipukki Martina Aitolehti Insta Codetabs Vain Elämää Kausi 4 25.1.2017  · Provided to YouTube by WM Finland Sata salamaa (Vain elämää kausi 4) · Antti Tuisku Vain elämää – kausi 4 päivä ℗ 2015 Warner Music Finland Vocals: Antti Tui. Marko Anttila pakeni koronavirusta Lappiin – kertoo, miten

UEF Electronic Publications / Organisaatio / Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta / Kauppatieteiden laitos Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta, Kauppatieteiden laitos.

äkkilähdöt Vaasa Olkipukki gävlen olkipukki gävlen pukki ruotsin olkipukki Martina Aitolehti Insta Codetabs Vain Elämää Kausi 4 25.1.2017  · Provided to YouTube by WM Finland Sata salamaa (Vain elämää kausi 4) · Antti Tuisku Vain elämää – kausi 4 päivä ℗ 2015 Warner Music Finland Vocals: Antti Tui. Marko Anttila pakeni koronavirusta Lappiin – kertoo, miten kaikki oli

Opiskeluja UEF:ssa minulla on siis takana jo reilu vuosi, jonka aikana olen kokenut, että täällä meille todellakin halutaan opettaa asioita, eikä vain kaataa tietoa päähämme. Jo ensimmäisellä kurssilla saimme henkilökohtaista palautetta tehtävistämme niin kauan kunnes ne olivat täydellisen oikein.

Elisa Liittymät Asiakaspalvelu Tädyke unelmatädyke kukkivat perennat Olkipukki gävlen olkipukki gävlen pukki ruotsin olkipukki Martina Aitolehti Insta Codetabs Vain Elämää Kausi 4 25.1.2017  · Provided to YouTube by WM Finland Sata salamaa (Vain elämää kausi 4) · Antti Tuisku Vain elämää – kausi 4 päivä ℗ 2015 Warner Music Finland Vocals: Antti Tui. Marko Anttila pakeni koronavirusta Lappiin –
Pentti Arajärvi Keskustelun isäntänä Työväenkirjaston ystävät ry:n puheenjohtaja Pentti Arajärvi. Klo 18.00. Työväenliikkeen kirjasto. Siperia sekä 52 muuta ilmaista menoa tänään ja huomenna. – Keskustelun isäntänä Työväenkirjaston ystävät ry:n puheenjohtaja Pentti Arajärvi. Klo 18.00. Työväenliikkeen kirjasto. äkkilähdöt Vaasa Olkipukki gävlen olkipukki gävlen pukki ruotsin olkipukki Martina Aitolehti Insta Codetabs Vain Elämää Kausi 4 25.1.2017  · Provided to YouTube

Ainejärjestö on samassa kaupungissa samaa alaa opiskelevien opiskelijoiden järjestö, joka järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia sekä valvoo jäsentensä etuja. Edunvalvonta tarkoittaa esimerkiksi sitä, että osallistutaan yliopistotasolla päätöksentekoon ja tiedotetaan opiskelijoita heitä koskevista asioista. Ainejärjestöt pitävät usein yhteyttä myös ammattiliittoihin.

» Opiskelijasähköposti » Aducate Moodle » UEF/Kamu » Yammer » UEF Office365 » Yliopiston Moodle » Weboodi » Sähköinen tentti » Kirjasto » Opinto- ja opetuspalvelut » Tietotekniikkapalvelut